toateBlogurile

Bloguri, Bloggeri si Cititori

luni, 3 decembrie 2012

Viata ideala ar arata cam asa...

                                                     

                    Viata ideala ar arata cam asa...

 

         Da, am o viata normala si nu as avea de ce sa ma plang, privind din afara. Am fost la gradinita, scoala, liceu, facultate particulara. M-au crescut bunicii, ca pe multi alti copii, pentru ca mama lucra sa ma poata intretine singura. Parintii mei au divortat dar am un tata extraordinar (te iubesc Nelutu). M-au ajutat sa ma mut singura desi aveau alte lucruri mult mai importante de facut cu banii. M-am angajat si am ramas in acelasi loc de 4 ani.
              Se va produce o schimbare pe care sunt sigura ca o voi putea duce pana la capat, pentru ca nu asta e viata pe care mi-o doresc. 
              Trebuie sa recunosc ca initial postarea aceasta avea un aer mai pesimist, dar intre timp s-au intamplat niste lucruri.
              Nu are rost sa vorbesc mai mult. Pe scurt, viata ideala pentru mine ar arata cam asa: calatorii in toata lumea, munca intr-un domeniu care sa imi placa (”Alege o profesie care îţi place şi nu va mai trebui să munceşti nicio zi din viaţa ta" - Confucius), prietenii alaturi, liniste, familie, descoperirea altor culturi, o casuta a mea cu gradina, foisor si balansoar :).
















    
    





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu